Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å trykke OK for å bla gjennom nettstedet, samtykker du i vår bruk av informasjonskapsler.

Finn ut mer om informasjonskapsler
CITROËN FORSTERKER ORGANISASJONEN I NORGE

Citroën forsterker organisasjonen i Norge

Det norske bilmarkedet er viktig for Citroën. Derfor har merket sentralt besluttet å investere i og å styrke den lokale organisasjonen på Lysaker som et ledd i å nå salgsmålene.

Staben i Citroën Norge har økt med 5 personer, deriblant med en ny Brand Manager.

Julius Hrasko (34) er ny Brand Manager i Citroën Norge. Han har vært i Automobiles Citroën siden 2004, og kommer fra stillingen som økonomidirektør de tre skandinaviske landene. Stillingen som Brand Manager i Citroën Norge er nyopprettet, og Hrasko rapporterer til Arnaud Leclerc, administrerende direktør for Citroën i Skandinavia.

Last ned hele pressemeldingen her

Top