Vi bruker informasjonskapsler/cookies fordi vi vil gjøre våre nettsider brukervennlig og hele tiden forbedre de. Hvis du vil fortsette å bruke nettsiden, godtar du dermed bruk av informasjonskapsler/cookies.

Om våre informasjonskapsler

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:NB] [cle1: SECONDES Lang:NB]
CITROËN FORSTERKER ORGANISASJONEN I NORGE

Citroën forsterker organisasjonen i Norge

Det norske bilmarkedet er viktig for Citroën. Derfor har merket sentralt besluttet å investere i og å styrke den lokale organisasjonen på Lysaker som et ledd i å nå salgsmålene.

Staben i Citroën Norge har økt med 5 personer, deriblant med en ny Brand Manager.

Julius Hrasko (34) er ny Brand Manager i Citroën Norge. Han har vært i Automobiles Citroën siden 2004, og kommer fra stillingen som økonomidirektør de tre skandinaviske landene. Stillingen som Brand Manager i Citroën Norge er nyopprettet, og Hrasko rapporterer til Arnaud Leclerc, administrerende direktør for Citroën i Skandinavia.

Last ned hele pressemeldingen her

Top