
Ny Citroën Jumper, det beste av citroëns ekspertise for varebilkundene
Citroën Jumper har vært en salgssuksess med nærmere 800 000 solgte eksemplarer siden lanseringen, og nå kommer den i en ny utgave.
Den nye Citroën Jumper drar nytte av Citroëns mangeårige ekspertise innen varebiler, og tilbyr en rekke moderne og praktiske løsninger.
Citroëns utvalg av lette nyttekjøretøyer består i Norge i dag av tre modeller, Berlingo, Jumpy og Jumper. Den nye Jumper føyer seg naturlig inn i Citroën varebilutvalg med:
- moderne design og praktisk i bruk. Fronten har et robust utseende med nye frontlykter og LED kjørelys, et panser med markante linjer og en beskyttende støtfanger. Designen på den nye Jumper er moderne og i tråd Citroëns merkeidentitet. Bilen er konstruert med fokus på ergonomi i daglig bruk, også når det gjelder av- og pålessing, og den byr på et fint forhold mellom utvendige mål og rommelighet. Den nye Citroën Jumper er ledende i sin kategori når det gjelder bredde mellom hjulkassene innvendig (1,42 meter) og maksbredde i varerommet (1,87 meter).