Hopp til innholdet
Citroën servicekontrakter

CITROËN SERVICEAVTALER

Bekymringsfritt bilhold

Velg mellom to ulike serviceavtaler, slik at du får den avtalen som passer deg best. Basert på hvilken avtale du velger, vil det aktuelle service- og vedlikeholdsarbeidet av din bil være dekket av Citroën for en avtalt periode og kjørelengde.

VÅRE SERVICEAVTALER 

Citroën Serviceavtale dekker alle servicer i henhold til bilens serviceintervall. Ved å inngå en slik avtale sikrer du at bilen følges opp til punkt og prikke av merkeverkstedet, i henhold til produsentens anbefalinger og serviceprogrammet på din bil.

 

Ta kontakt med din nærmeste forhandler for å bestille eller finne ut mer.

Citroën Service- og vedlikeholdsavtale dekker i tillegg til overnevnte Serviceavtale også skift av slitasjedeler. Eksempel på dette kan være slitte bremseskiver og -klosser, som ikke er dekket av en serviceavtale.

 

Ta kontakt med din nærmeste forhandler for å bestille eller finne ut mer.

CITROËNS SERVICEAVTALER

SERVICE SERVICE OG VEDLIKEHOLD
Alle servicer inkl. bytte av oljer, filter, væsker og reservedeler ihht. bilens serviceprogram
Sikkerhetskontroll, oppdateringer og utbedringer
Kontroll av bilens funksjon, tilstand og slitasje
Kontroll av bilens ruter, dekk og karosseri
Etterfylling av olje/væsker inkl spylervæske ved service
Skifte av bremseskiver og klosser ved slitasje
Periodisk kjøretøykontroll (EU-kontroll) dersom det er krav om dette i avtaleperioden
Skifte av vindusviskerblader ved service
Skifte av defekte lyspærer ved service
Skifte av slitedeler som; hjullager, endeledd, bærekuler og eksospotter

CITROËN SERVICEAVTALE

Kontrakten omfatter:

 

  • Standard service i henhold til bilens service intervall avhengig av kjørelengde, alder eller Citroën Norge sine retningslinjer
  • Utskifting av register reim i henhold til anbefalt service intervall
  • Leiebil ved verkstedbesøk (tilvalg mot pristillegg)
  • Dekkhotell (tilvalg mot pristillegg) 
 

Kontrakten omfatter ikke:

 

  • Skader av noen art herunder også glass-skade samt skader på lamper
  • Drivstoff eller evt feilfylling av dette
  • Tauing / berging (dekkes av Citroën Assistanse i garantiperioden)
SERVICE OG VEDLIKEHOLDSAVTALE

Kontrakten omfatter:

 

  • Service og mekanisk vedlikehold av bilen i henhold til enhver tid gjeldende retningslinjer fra Citroën Norge.
  • Nødvendige reparasjoner for å opprettholde bilens primære og trafikksikkerhetsmessige drift, herunder utgifter til arbeid og reservedeler utført av et autorisert Citroën verksted.
  • Utskifting av registerreim i henhold til anbefalt service intervall
  • Utskifting av pusserblader ved service
  • Utskifting av pærer ved service
  • Leiebil ved verkstedbesøk (tilvalg mot pristillegg)
  • Dekkhotell (tilvalg mot pristillegg) 

 

Kontrakten omfatter ikke:

 

  • Skader av noen art herunder også glass-skade samt skader på lamper
  • Drivstoff eller evt feilfylling av dette
  • Tauing / berging (dekkes av Citroën Assistanse i garantiperioden)

6 GRUNNER TIL Å VELGE SERVICEAVTALE

  • Enkelt og bekymringsfritt bilhold
  • Forutsigbare utgifter for service og vedlikehold
  • Sikret mot fremtidige prisøkninger
  • Fleksibilitet i finansiering
  • Ivareta annenhåndsverdi
  • Reduserte kostnader